Bine ati venit !

Orice comentariu profesional al dvs. este bine primit și sper ca veți contribui la dezvoltarea dezbaterii de idei.

luni, 24 septembrie 2012

INDUSTRII ȘI INVENȚII DISTRUSE ÎN ULTIMII 20 DE ANI–partea a II a

Recent, am avut nefericita idee de a verifica practic existenta unor inventii personale, sub forma unor utilaje si instalații, care au fost aplicate în anii anteriori. Mare surpriză am avut: multe dintre aceste invenții au disparut, impreună cu fostele unități de cercetare sau de producție.
Așa cum am promis, am continuat investigațiile!
Procedeu vibroelectrostatic de purificare a produselor cerealiere, Brevet de invenție Ro 100600 / 1990
Pentru aplicarea invenției, m-am asociat cu AUTOMATICA SA(vezi foto).
În anul 1994, împreună cu AUTOMATICA SA, am realizat Vibroseparatorul electrostatic pentru curățirea cerealelor (vezi foto).
Utilajul a fost montat la S.C. INTER AGRA INVEST SRL, Arad. Este interesant și ce scria presa vremii (vezi foto).

În prezent, nu a ramas nimic din această asociere, după cum se observă în fotografie. După privatizarea S.C. AUTOMATICA SA, noul proprietar a început să dărâme halele de producție.




Niciun comentariu: